SOTM Tour: czwarty miesiąc z dwunastu

KADE Kate składa się z linków partnerskich. Jeśli dokonasz zakupu za pośrednictwem tych linków, zarobię prowizję bez dodatkowych kosztów. Dzięki!

Podziel się na Twitterze
Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Pinterest
Udostępnij na e -mailu

Minęły cztery miesiące na trasie SOTM! Nasz czwarty miesiąc był jednym z najbardziej ruchliwych do tej pory podróży. Podróżowaliśmy jak MAD, sprawdziliśmy wyjątkowo oszałamiające miejsca, wzięliśmy udział w mnóstwie zajęć, spotkaliśmy się z wieloma przyjaciółmi.

W tym miesiącu miał również jedne z najniższych punktów podróży, jak przeczytasz poniżej. Podczas dbania o niektóre niepowodzenia utrudniały niektóre z naszych podróży, ten miesiąc był nudny.

Było to pełne-z perspektywy czasu, trochę zbyt pełne, podjęliśmy decyzję-i z tego powodu przybycie do Azji Południowo-Wschodniej i miało bardzo potrzebne przestoje.

Oto podsumowanie czwartego miesiąca!

Odwiedzone miejsca

Busan i Seul, Korea Południowa

Darwin, Litchfield National Park, Kakadu National Park, Alice Springs, Yula i Uluru-Kata Tjuta Park National Park, Terytorium Północne, Australia

Sydney (w tym Bondi, Bronte i Manly) i Botany Bay, Nowa Południowa Walia, Australia

Melbourne, Victoria, Australia

Ulubione miejsca docelowe

Melbourne. Czy to najfajniejsze miasto na świecie? bardzo możliwe.

Uluru. Tajemniczy, inspirujący, całkowicie zapierający dech w piersiach i bajecznie romantyczny.

Bronte, Sydney. Urocza dzielnica podkreślona przez pyszny odcinek plaży, oszałamiające domy i najlepsze śniadanie w Sydney!

Przegląd najważniejszych wydarzeń

Wspinanie się po mostku Harbour w Sydney. Z przyjemnością informuję, że doświadczenie Bridgeclimb nie było tak przerażające, jak się spodziewałem – było po prostu piękne, interesujące i świetnie. Jestem bardzo zachwycony, że poszedłem.

Pływanie w otworach skalnych na terytorium północnym. Po długiej, gorącej, spoconej wędrówce nie ma lepszej ulgi na świecie niż wskoczenie do dziury i zanurzanie się pod powierzchnią, gdy niesamowita woda pędza wokół ciebie.

Australijskie śniadania. Kto wiedział, że Australia ma najlepsze śniadania na świecie? W Stanach Zjednoczonych, a zwłaszcza w Wielkiej Brytanii, wydaje się, że śniadanie jest pretekstem do przeciążenia cholesterolu-ale australijskie śniadania były zwykle lżejsze, zdrowsze, zazwyczaj bez mięsa i pyszne.

Pływanie z krokodylami. W Crocosaurus Cove w Darwin po raz drugi w życiu nurkowałem w klatce krokodylcowej z paskudnym, zatrzaskującym croc o imieniu Chopper – i karmiłem crocs, smooao -małe croc o imieniu Fluffy, a nawet pływałem młodymi krokodylami! Mam teraz takie uznanie dla tych stworzeń.

Apel Parku Narodowego Kakadu. Kakadu jest prawdopodobnie najtrudniejszym, najdzikszym, dużym nietkniętym miejscem, jakie kiedykolwiek sprawdziłem – i jest tyle niezwykłego surowego piękna. Prawie spodziewasz się, że dinozaur pokonuje głowę za rogiem.

Widząc crocs na wolności. W ramach naszej trzydniowej wycieczki kempingowej w Kakadu z przygodowymi wycieczkami Australia wybraliśmy się po mokradłach Mary River, gdzie widzieliśmy około pół tuzina krokodyw w ich naturalnym środowisku, czając się pod powierzchnią. To było nieco przerażające i pośpiechu adrenaliny.

Hopowanie rynku w Busan. Okazuje się, że Busan jest wspaniałym miastem do wędrówki, jedzenia pysznego jedzenia ulicznego (nie mogę mieć dość koreańskiej lemoniady w torbie!) I sprawdzanie dzikiego przemysłu rybackiego. W szczególności rynki rybne są olśniewającym miejscem do fotografowania.

Obserwowanie zachodu słońca i wschodu słońca w Uluru – w stylu. Uluru jest oszałamiający i zaskakująco elegancki cel. Szczególnie uwielbiałem jeździć na wielbłądach na odgłosy obiadu w ciszy, gdzie jedliśmy wspaniałe jedzenie i poznaliśmy wielu nowych australijskich przyjaciół, i jeździliśmy Harley-Davidson przez pustynię o świcie z cyklami Uluru.

Kawiarnia w Melbourne. Cóż za wspaniałe miasto „po prostu być” przez chwilę.

Spotkania! Mieliśmy spotkania w Sydney i Melbourne i wspaniale było poznać wielu czytelników i ponownie połączyć się ze starymi przyjaciółmi.

Niezapomniane zdjęcie sotm

Podczas pobytu na terytorium północnym spotkaliśmy się z najlepszą pracą w zwycięzcach konkursu Światowego w Crocosaurus Cove w Darwin, gdzie przystąpiliśmy do zbliżenia się i osobiście z dużą ilością croców.

To piosenkarka i autorka tekstów Cameron Ernst, zwycięzca Virgin Australia High Flyer Contest. Gdy Mario zrobił mu zdjęcie, jeden z młodych krokodylców zaczął tańczyć i rowkować w tle! Najlepsze tło dla złowrogiej wiadomości na szkicowniku.

Cameronowi powiedziano ten cytat przez osobę w swoim rodzinnym mieście Wichita, Kansas – i nie na świetny sposób. Sprawdź pełną historię tutaj.

Najlepsza rzecz, którą zjadłem

O mój Boże, tak dobrze jedliśmy w Australii – szczególnie w Melbourne. Pierierki (tak dobrze, że poszliśmy dwie noce z rzędu!), Absolutnie najlepsza pho, pizza z kangur, lody wykonane z ciekłego azotu…

Ale przede wszystkim chodziło o australijskie śniadania. Najlepszym, jaki mieliśmy w trzech niebieskich kaczkach w Bronte w Sydney, tuż za rogiem od naszego wypożyczalni Airbnb. Kilku moich czytelników kazało mi pojechać tam na śniadanie, i czy zawsze mieli rację!

To był toast z awokado, dwa poBolowane jajka, pieczone pomidory i sałatka z cebuli pomidorowej bazylii. Kiedy zjadłem to śniadanie, popijając płaską białą i słuchając funkcji funkcji z lat 70., czułem się całkowicie, całkowicie odrzucony – o wiele więcej niż od dłuższego czasu.

Najlepsze miejsce, w którym zostałem

Najlepszym zakwaterowaniem w tym miesiącu był kolejny wypożyczalnia Airbnb – Lise’s Place w Bronte, Sydney. Mieliśmy bardzo wygodną sypialnię (z łóżkiem wystarczająco długim dla mojego narzeczonego 6’2 ″ – nie jest łatwe do znalezienia!), Dwie własne łazienki i mnóstwo otwartej przestrzeni, w tym przestronną kuchnię.

Zazwyczaj uważałem, że Airbnb jest najlepszym wyborem do znalezienia domów w dużych miastach – znajdziesz oferty o wiele bardziej przystępne niż zapłacisz za hotel lub nawet prywatne pokój w hostelu. Ale Airbnb jest nawet o wiele bardziej przydatny w Australii, ponieważ hotele i hostele zazwyczaj pobierają jak szalone za straszny internet, a pranie mogą być również drogie.

Kiedy mieszkaliśmy w hotelach i hostelach w Darwin, zapłaciliśmy 4 USD za urządzenie dziennie za kiepski internet, który działał tylko ułamek czasu i 6 USD za pranie lub suchy na pranie. U Lise mieliśmy bezpłatne szybkie Wi -Fi i bezpłatne pranie.

Bronte jest trochę drogi z centrum Sydney – około 45 minut autobusem lub trochę mniej autobusem i pociągiem – ale absolutnie uwielbiałem tę okolicę, jej plażę i kolorowe domy. Bronte to oszałamiające miejsce do odwiedzenia i polecam spacery po przybrzeżnej ścieżce od Bronte do Bondi, aby uzyskać wspaniałe widoki.

Za 56 USD za noc nie możesz tego pokonać. Oto dostarczanie Airbnb. Jest bardzo popularny, więc koniecznie zarezerwuj daleko. Powiedz Lise, że Kate i Mario cię wysłali!

Wyzwania

W tym miesiącu dwa nowe słowa F weszły w moje słownictwo: powódź i pchły.

W dniu, w którym poleciliśmy z Seulu do Darwina, musieliśmy obudzić się o 4:30 rano, aby złapać pociąg o 5:37 na lotnisko – i zostaliśmy złapani w największej ulewy, które można było od lat. To było tak, jakby wiadra dosłownie wylewały się z nieba. Woda była głęboka.

Seul to miasto nocnych sów, więc okolica była pełna tłumów czekających w kawiarniach lub próbowało złapać taksówkę. W piekle nie było mowy, żebyśmy mogli dostać taksówkę w takim deszczu.

Po 15-minutowym przejściu do walki dotarliśmy do stacji uniwersyteckiej Hongik. Wszystko w naszych torbach było przemoczone, aż do rdzenia, choć nie tak namoczone jak ubrania, które nosiliśmy. (Mario faktycznie zmienił się na platformie metra.)

Potem nasz namoczony bagaż musiał podróżować przez około 20 godzin, ponieważ mieliśmy długi postój w Manili, a potem po przyjeździe mieliśmy trzydniową wycieczkę po kempingu, zanim mieliśmy czas na umycie. Wszystko pachniało.

Musieliśmy prać wszystko, co mieliśmy – a pojedyncze pranie lub suche w Darwin kosztowało 6 USD. To sumowało się do najdroższej prania w moim życiu.

Jeśli chodzi o pchły, w Busan opracowałem ule i nie mogłem dowiedzieć się, dlaczego – nie byłem uczulony na nic, biorąc pod uwagę, że byłem małą dziewczynką. Myślałem, że to detergent, a potem myślałem, że to szampon, potem myślałem, że to mydło – ale nawet po zmianie wszystkiego, nadal będę uderzony ule na całym ciele, gdy tylko zniknęła obecna antyhistaminowa.

Z czasem Mario i ja zaczęliśmy nazywać ich „pchłami”. Nazywamy się swędzącym pchłami. I z pewnością były swędzące.

Potem moja warga wzrosła. Dwa razy. Potem moja twarz zaczęła pęcznieć. Byłem u trzech lekarzy w Australii. (Co ciekawe, lekarze w Australii są o wiele bardziej swobodni i mają swoje imiona).

Po uzyskaniu prednisonu i Zyrtec, pchły są znacznie lepsze niż były – choć wciąż pojawiają się czasami. Nadal będę widzieć, jak to będzie. Niezależnie od tego, jaki był alergen, prawdopodobnie wychodzi z mojego systemu.

Najpopularniejsze zdjęcie na Instagramie

Dzięki 196 polubieniu to ujęcie plaży Mindil w Darwin o zachodzie słońca było najpopularniejszym obrazem miesiąca. Crocs pojawiają się tutaj, ale to nie powstrzymywało ludzi z dala od wody!

W każdą niedzielę i czwartek przez porę suchą Mindil Beach odnosi się do życia z rynkami o zachodzie słońca sprzedające jedzenie i rzemiosło. Cieszenie się zachodem słońca na plaży jest zabawną lokalną tradycją i cieszę się, że musimy to zrobić dwa razy.

Wprowadzanie w piątym miesiącu

Mam szczęście, że w tym miesiącu mogę sprawdzić trzy z moich pięciu ulubionych krajów: Tajlandię, Włochy i Kambodżę! (Pozostałe dwa? Południowa Afryka i Japonia.)

Po tygodniu w Bangkoku latam z powrotem do Włoch na dwutygodniowe miejsce pobytu w Blogville Emilia-Romagna w mojej ukochanej Bolonii. Jestem zachwycony powrót na festiwal trufli w Sant’Agata Feltria, który sprawdziłem dwa lata temu. Będę również przemawiać na panelu na konferencji TBD Włoch Travel Blogging w Rimini.

Jedyne, że pod koniec października będzie zimno w Bolonii. Gdzie będę mógł zdobyć płaszcz?! Mój polar nie jest wystarczająco elegancki dla Włoch!

Mario zostanie w Tajlandii i planuje udać się prosto do Koh Chang, w domu mojej ulubionej plaży na świecie: Lonely Beach.

28. lecę z powrotem do Bangkoku, gdzie Mario i ja spotkaliśmy się przed lotem do pHNom Penh, Kambodża, 2 listopada spędzimy kilka następnych tygodni w Kambodży.

Jakieś pomysły na pięć miesiąca? daj mi znać!

Ogromne podziękowania dla turystyki na terytorium północnym i Sydney Bridgeclimb za ich hojne wsparcie w piątym miesiącu Tour. Wszystkie opinie, jak zawsze, są moje.

Uzyskaj aktualizacje e -mail od Katenever przegap post. Odejmuj subskrypcję w dowolnym momencie!